Reklamace a vrácení zboží

                                   Jak postupovat při reklamaci?

 

Zde najdete Reklamační formulář, který je třeba vytisknout a vyplnit. Dále pak se zbožím a kopií faktury odeslat na níže uvedenou adresu. 

Odešlete prostřednictvím České pošty jako doporučenou listovní zásilku. Na adresu: Karolína Kapustová, Na Potoce 618, Třebotov, 25226

Faktura slouží jako záruční list a záruční lhůta činí 24 měsíců. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci ihned po zjištění vady. Maximální doba vyřízení reklamace je 30 dní. Reklamaci nelze uplatnit u závad, které vznikly na základě nesprávného používání a neúměrného opotřebení. 

Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratší době a věříme, že ke spokojenosti obou stran. 

 

 

 

 

 

                                 Jak postupovat při vrácení zboží?

 

Zde najdete Formulář pro vrácení zboží . Ten vytiskněte, vyplňte a spolu se zbožím odešlete prostřednictvím České pošty jako doporučenou listovní zásilku na níže uvedenou adresu. 

Karolína Kapustová, Na Potoce 618, Třebotov, 25226

Lhůta pro vrácení je 14 dní od data převzetí zboží. To musí být vráceno nepoužité, nepoškozené a v originálním balení.